دردو دل های من :(

عشقم سلام 

از اون روزی که اون خبر (قلب و .... ) شنیدم حــــــــــالم خیلی بده 

من نمی خوام که تو رو از دست بدم نــــــــــــه اصلا نمی خوام 

آخه چرا باید عشق من این جوری بشه خــــــــــدا ؟

خدا جون خواهش می کنم اونو از من نگیر من بی اون دوام نمیارم 

خدا با این کار منو امتحان نکن میدونم که من تو این امتحان شکست می خورم پس امتحانم نکن خواهش میکنم

من و عرفان هنوز بـــــــــــــــاید به هم برسیم با هم زندگی کنیم خدا هنوز خیلی زوده 

خدایا خودت سلامت نگهش دار 

خدا اگه می خوای اونو از من بگیری نه نگیر به جای اون منو بکش خواهش می کنم 

خدایا چی میشه این دفعه هم دعا هامو قبول کنی ؟

من اونو خیلی دوست دارم من خیلی بهش وابسته شدم 

خودتم میدونی که همش فکرم پیش اونه پس اونو ازم نگیر 

عشقم عرفانم خیلی خـــــــــــــــــــــــــــیلی دوست دارم  

من تو رو قد دنیا دوست دارم

منو تنها نــــــــــــــزار  

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 | 17:20 | نویسنده : عاشق عرفان |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز
    mouse code

    كد ماوس